Mobile Version Hide

Je maakt waarschijnlijk gebruik van Internet Explorer 6. Deze browser is inmiddels verouderd.
Voor een veilig en betrouwbaar gebruik raden we je aan om over te stappen op een van de volgende browsers:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Hoe kunt u een product laten repareren?

Kies een onderwerp:

Ik heb een technische vraag over een Olympus product.

Stuur een e-mail naar Olympus Technical Support of bel ons team van experts. We helpen u graag.

Klik hier voor meer informatie.

Mijn Olympus product functioneert niet naar behoren. Wat kan ik doen?

Kijk eerst uw gebruiksaanwijzing na. Wanneer u twijfelt, bezoek dan uw dealer die uw apparatuur zal nakijken en deze indien nodig naar ons zal versturen voor verder onderzoek.

Hoe kan ik mijn product laten nakijken/repareren?

Bewaar uw aankoopbewijs (kassabon) en uw garantiebewijs. Zonder deze bewijzen kunnen wij geen garantie-reparaties uitvoeren.

Bezoek onze
Reparatie en Service Portal
om u verder op weg te helpen.

Wat valt er onder de garantie van 24 maanden?

Zie ook onze Garantie-regelingen . Deze garantie dekt geen misbruik, ongeluk, verwaarlozing of normale slijtage van uw product. Uw wettelijke rechten worden niet beinvloed.

Mijn Olympus garantie van 24 maanden is verlopen. Kan ik mijn product toch opsturen om te laten nakijken/repareren?

Uiteraard kan dat. Volg de aangegeven instructies hierboven. We zullen per e-mail een kosten-opgave doen voor de reparatie. Gelieve aan de hand van deze e-mail uw reparatie-opdracht aan ons te bevestigen.

Behalve voor het aanvragen van service-informatie kunt u hier ook terecht met reparatieverzoeken. Als u hier uw product registreert voor reparatie kunt u eenvoudig de status volgen.

Reparatie