Mobile Version Hide

Je maakt waarschijnlijk gebruik van Internet Explorer 6. Deze browser is inmiddels verouderd.
Voor een veilig en betrouwbaar gebruik raden we je aan om over te stappen op een van de volgende browsers:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Pro Service


    Voor fotografen.

Het premium serviceprogramma voor uw OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X en M.ZUIKO DIGITAL-objectieven is opgezet om tegemoet te komen aan de wensen van professionele fotografen. Het zorgt ervoor dat u zich volledig kunt concentreren op dat wat echt belangrijk is: het maken van inspirerende foto's.

Selecteer het pakket dat het beste voldoet aan uw behoeften, registreer uw OM-D E-M1 Mark II of OM-D E-M1X en activeer de PRO Service op My OLYMPUS.


  • Uitstekende klantenservice

    Leg contact met OLYMPUS-experts voor snelle en deskundige hulp bij alle problemen met uw professionele opnamesysteem – telefonisch, via e-mail of middels een videocall.

  • Reparatie met camera-uitleen

    Profiteer van gratis verzending naar het reparatiecentrum en een snelle reparatie van uw E-M1 Mark II en OM-D E-M1X – en leen professionele OM-D-apparatuur gedurende de hele reparatietijd zodat uw opdracht geen gevaar loopt.

  • Regulier systeemonderhoud

    Zorg voor goed onderhoud van uw apparatuur. Wij optimaliseren de prestaties van uw opnamesysteem en zorgen voor een goede schoonmaak zodat alles weer als nieuw voelt bij uw volgende opdracht.

Selecteer uw PRO Service-pakket

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

PRO SUPPORT

Na het activeren van uw PRO Service-pakket in MyOLYMPUS, ontvangt u uw digitale herkenningsbadge en krijgt dan toegang tot uw PRO Support specialist via het communicatiekanaal van uw keuze.

MyOLYMPUS herkenningsbadge

Telefonische hotline

Snelle e-mailondersteuning

1 werkdag

0,5 werkdagen

0,5 werkdagen

Speciale video-ondersteuning

Indien beschikbaar

Indien beschikbaar

Prioriteit

Check & Clean event toegang

Indien beschikbaar

Indien beschikbaar

Prioriteit

PRO REPAIR PLAN

Als u er niet van overtuigd bent dat uw opnamesysteem 100% werkt, profiteer dan via uw MyOLYMPUS-account van het reparatieplan of neem contact op met uw PRO Support specialist. Wij zorgen voor de rest.

Versnelde reparatie verzending

-

Beide manieren gratis

Beide manieren gratis

Reparatie met voorrang

5 werkdagen*

3 werkdagen*

3 werkdagen*

Camera uitleen tijdens reparatie

-

Bij overschrijding van de reparatietijd

Express

Prijsvoordeel bij reparaties die buiten de garantie vallen

-

-10%

-20%

Firmware-update

Back-up camera-instellingen **

PRO JAARLIJKS SYSTEEM ONDERHOUDS PLAN

Een keer per jaar, voeren onze PRO Service-monteurs een gratis eenmalig onderhoud van uw camera uit - van een gedetailleerde diagnose tot en met het schoonmaken van de buitenkant. Maak een afspraak via uw PRO Support specialist of via uw MyOLYMPUS account.

Systeemdiagnose

-

Controle sensor

-

Controle beeldstabilisatiefunctie

-

Resolutietest

-

Sluitertest

-

Capaciteitstest van de batterij

-

Obejectief-kalibratie

-

Firmware-update

-

Back-up camera-instellingen

-

Onderdelen met zichtbare gebruikssporen omruilen

-

Schoonmaak buitenzijde

-

Maximaal aantal producten

Onderhoud per service verzoek

1x

1x

2x

1x

3x

6x

SELECTEER UW PRO SERVICE-PAKKET

Kies de levensduur van uw pakket - van 1 tot 3 jaar - bij de volgende stap.

Gratis

Registreer nu
 
 
Bestel nu
 
 
Bestel nu
 
 

PRODUCTEN DIE ONDER DE SERVICE VALLEN***

OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X en de M.ZUIKO DIGITAL-objectieven die via MyOLYMPUS zijn geregistreerd

IN AANMERKING KOMENDE LANDEN

PRO Service is beschikbaar in de volgende landen: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Ierland, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Zweden, Zwitserland.
U kunt uw OLYMPUS product opsturen voor service, ongeacht in welk bovenvermeld land u bent.

*Exclusief transporttijd

**Indien technisch te combineren met andere uit te voeren werkzaamheden

*** PRO Service geldt voor alle producten die zijn gedekt en geregistreerd in MyOlympus. Er zijn enkele specifieke afzonderlijke services waarvoor wij het maximum aantal producten binnen één verzoek dat wordt gedekt door één PRO-serviceprogramma.

 

MyOLYMPUS LOYALITEITS VOORDELEN

Abonneer u op de OLYMPUS nieuwsbrief in uw MyOLYMPUS account en geniet van de volgende gratis voordelen bovenop uw PRO SERVICE:

  • Uitgebreide garantie van 6 maanden

  • Informatieve en inspirerende nieuwsbrief

  • Melding over firmware-update

 

De mening van onze visionairs

fz_1_product_page_users_review1_hl

Frank Fischer

Als fotografiedocent weet ik hoe waardevol een goede service is. De professionele support van OLYMPUS en de mogelijkheid tot videocalls met een technisch medewerker maken dat veel problemen snel kunnen worden opgelost. En dat is perfect voor mijn werk!

fz_1_product_page_users_review1_hl

Alexander Koenders

Als natuurfotograaf werk ik veel onder extreme omstandigheden. Hoewel mijn OM-D-systeem stof- en spatwaterdicht is, laat ik 'm toch elk jaar even controleren en schoonmaken zodat 'ie in absolute topconditie blijft.

fz_1_product_page_users_review1_hl

Ralph Man

Dat je tijdens de reparatie een leentoestel ter beschikking krijgt dat hetzelfde is als je eigen toestel, is natuurlijk ideaal! Maar het belangrijkste is misschien nog wel hoe snel en betrouwbaar OLYMPUS reageert.

Veelgestelde vragen

Wat is OLYMPUS PRO Service?

De PRO Service is een premium after-sales service en supportprogramma dat is ontworpen om aan de eisen en behoeften van semi-professionele en professionele fotografen te voldoen. Als u een professionele fotograaf bent, wilt u foto's maken - en wilt u niet voortdurend controleren of uw firmware up-to-date is of u zich afvragen of er een reserve camera voor u beschikbaar is wanneer uw eigen camera in reparatie is. Het belangrijkste doel van het OLYMPUS PRO Service-team is om een echt partnerschap met OLYMPUS fotografen te creëren en hen te ondersteunen op hun weg naar het nemen van prachtige foto's, zonder enige beperkingen. Voor een beter begrip; de verschillende diensten zijn onderverdeeld in drie service- en support-plannen: PRO Support, PRO Repair Plan en PRO Yearly System Maintenance Plan.

Welke OLYMPUS producten vallen onder de OLYMPUS PRO Service?

Momenteel dekt de OLYMPUS PRO Service de OM-D E-M1 Mark II en alle M.ZUIKO DIGITAL-objectieven.

In welke overeenkomsten is de OLYMPUS PRO Service beschikbaar?

De OLYMPUS PRO Service is beschikbaar op drie niveaus: Standard Plus (niveau 1), Advanced (niveau 2), Elite (niveau 3).

Hoe lang is de OLYMPUS PRO Service-overeenkomst geldig?

Standard Plus (niveau 1) is geldig voor de hele levensduur van uw geregistreerde camera en lenzen onder het OLYMPUS PRO Service-programma. Advanced (niveau 2) en Elite (niveau 3) zijn verkrijgbaar voor drie verschillende periodes. U kunt kiezen uit een 1-jarige, 2-jarige of 3-jarige PRO Service-overeenkomst.

Hoeveel in totaal van mijn OLYMPUS producten vallen binnen één OLYMPUS PRO Service-pakket?

OLYMPUS PRO Service is bedoeld om een partnerschap met fotografen te creëren. Daarom is het serviceprogramma niet gekoppeld aan specifieke product serienummers. Tegelijkertijd willen we u een premium kwaliteit aan service bieden en bijbehorende prioriteit leveren die u van ons verwacht. Daarom zijn er een aantal specifieke services waarvoor wij het maximum aantal producten binnen één verzoek als volgt beperken: Standard Plus - max. 1 camerabehuizing en 1 objectief per serviceverzoek Advanced - max. 1 camerabehuizing en 3 objectieven per serviceverzoek Elite - max. 2 camerabehuizingen en 6 objectieven per serviceverzoek Dit houdt in dat in veel gevallen, u niet meer dan één OLYMPUS PRO Service-pakket hoeft aan te schaffen, zelfs als u meer dan het maximum aantal producten bezit, dat valt binnen één serviceverzoek. Echter als u graag gebruik wilt maken van jaarlijkse onderhoud van 2 camerabehuizingen en objectieven, dan past PRO Service Elite beter bij u.

Hoe kan ik de OLYMPUS PRO Service krijgen?

Standard Plus (niveau 1) is gratis en, na registratie van uw product in MyOlympus, automatisch beschikbaar. De Advanced en Elite pakketten zijn beschikbaar tegen een vergoeding.

Wat krijg ik na aankoop van de Advanced of Elite PRO Service-pakketten?

Het is heel eenvoudig: na aankoop, ontvangt u een e-mail met uw PRO Service-activeringscode die u vervolgens kunt gebruiken om via My OLYMPUS uw PRO Service te activeren.

Hoe kan ik de Standard Plus PRO Service-overeenkomst vinden en activeren?

We bieden u graag het Standard Plus-servicepakket gratis aan. De service wordt automatisch geactiveerd in My OLYMPUS na de volgende eenvoudige stappen:

Maak uw persoonlijke MyOLYMPUS account aan (indien u die nog niet heeft)

Registreer uw OM-D E-M1 Mark II of OM-D E-M1X in MyOLYMPUS

Hoe kan ik de Advanced of Elite PRO service-overeenkomsten vinden en activeren?

Na aanschaf van de OLYMPUS PRO Service kunt u deze dienst in MyOLYMPUS activeren na de volgende stappen:

Maak uw persoonlijke MyOLYMPUS account aan (indien u die nog niet heeft)

Registreer uw OM-D E-M1 Mark II of OM-D E-M1X in MyOLYMPUS

Activeer uw service in My OLYMPUS met behulp van uw PRO Service-activeringscode

Kan ik de OLYMPUS PRO Service alleen voor mijn M.ZUIKO lenzen activeren?

Op dit moment niet. U dient tenminste een OM-D E-M1 Mark II behuizing of OM-D E-M1X behuizing in MyOLYMPUS te hebben geregistreerd, want dit is een vereiste voor het activeren van uw OLYMPUS PRO Service-overeenkomst.

Zijn de My OLYMPUS voordelen, zoals de 6 maanden uitgebreide garantie ook onderdeel van de OLYMPUS PRO Service?

Dit voordeel is momenteel beschikbaar bij een merendeel van OLYMPUS camera's en lenzen die in MyOLYMPUS geregistreerd staan. Ook al maakt het geen deel uit van het OLYMPUS PRO Service-programma, kunt u het alsnog combineren en daardoor genieten van nog meer bescherming van uw toestel. Heel eenvoudig: gewoon uw producten registreren in MyOLYMPUS en een abonnement nemen op de OLYMPUS nieuwsbrief.

In welke landen geldt de OLYMPUS PRO Service?

België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Ierland, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Zweden, en Zwitserland.

Ben ik ook in het buitenland verzekerd?

Ja, u mag ondersteuning verwachten als onderdeel van de OLYMPUS PRO Service-voorwaarden in alle landen waar de OLYMPUS PRO Service beschikbaar is.

Kan ik de OLYMPUS PRO Service kopen en activeren, ook als het land waarin ik verblijf niet wordt gedekt door OLYMPUS PRO Service?

Ja, maar houd in gedachten dat de OLYMPUS PRO Service niet beschikbaar is in uw land van verblijf.

Hoe kan ik me aanmelden voor aparte diensten en services binnen het OLYMPUS PRO Service-programma?

In de meeste gevallen start u de service via uw MyOLYMPUS-account of door te bellen met uw PRO Support-specialist. Zie hiervoor de Algemene Voorwaarden, bezoek het PRO Service-gedeelte binnen uw MyOLYMPUS-account of bel het meldpunt voor meer informatie over het verkrijgen van services en servicepakketten.

Ik heb reeds een PRO Service-pakket afgesloten voor mijn OM-D E-M1 Mark II en ik heb OM-D E-M1X gekocht. Wat moet ik doen?

Registreer uw OM-D E-M1X in MyOlympus en deze valt dan onder uw huidige PRO Service-programma. Dit houdt in dat in veel gevallen, u niet meer dan één OLYMPUS PRO Service-pakket hoeft aan te schaffen, zelfs als u meer dan het maximum aantal producten bezit, dat valt binnen één serviceverzoek. Echter er zijn er een aantal specifieke services waarvoor wij het maximum aantal producten binnen één verzoek als volgt beperken: Standard Plus - max. 1 camerabehuizing en 1 objectief per serviceverzoek Advanced - max. 1 camerabehuizing en 3 objectieven per serviceverzoek Elite - max. 2 camerabehuizingen en 6 objectieven per serviceverzoek Wilt u graag gebruik maken van jaarlijkse onderhoud van 2 camerabehuizingen en objectieven, dan past PRO Service Elite beter bij u.

We zijn er voor u. Neem voor meer informatie of hulp contact op met ons PRO Service-supportteam.

  • 00 800 67108 400

  • proservice.nl@olympus.eu