Mobile Version Hide

Je maakt waarschijnlijk gebruik van Internet Explorer 6. Deze browser is inmiddels verouderd.
Voor een veilig en betrouwbaar gebruik raden we je aan om over te stappen op een van de volgende browsers:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Pro Service


    Voor fotografen.

Het premium serviceprogramma voor uw OM-1 & OM-D E-M1-serie* en M.Zuiko Digital-lenzen is ontwikkeld om te voldoen aan de eisen van professionele fotografen. Het biedt u de ideale omstandigheden om u volledig te concentreren op wat u het beste doet: inspirerende foto's maken. Selecteer gewoon het pakket dat het beste bij uw behoeften past, registreer uw deelnemende product en activeer de PRO Service op MyOlympus.


  • Priority klantenondersteuning

    U kunt onze experts bereiken voor dringende hulp bij elk probleem met uw professionele systeem - via telefoon, e-mail of videogesprek. Alles beschikbaar in het Engels, Duits, Spaans en Frans.

  • Reparatie met camera in bruikleen

    Ontvang gratis express verzending en reparatie met voorrang van uw OM-1 & OM-D E-M1-serie camera* of leen professionele OM-D apparatuur gedurende de reparatietijd zodat u kunt blijven fotograferen.

    *OM-1,OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1X

  • Regelmatig onderhoud van het systeem

    Houd uw apparatuur op orde voor de beste prestaties. We optimaliseren de prestaties van uw systeem, maken het schoon en zorgen ervoor dat de apparatuur als nieuw voelt bij uw volgende shoot.

Selecteer uw PRO Service-pakket

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

PRO SUPPORT

Na het activeren van uw PRO Service-pakket in MyOLYMPUS, ontvangt u uw digitale herkenningsbadge en krijgt dan toegang tot uw PRO Support specialist via het communicatiekanaal van uw keuze.

MyOLYMPUS herkenningsbadge

Telefonische hotline

Snelle e-mailondersteuning

Check & Clean event toegang

Indien beschikbaar

Indien beschikbaar

Prioriteit

 

 

 

 

PRO REPAIR PLAN

Als u er niet van overtuigd bent dat uw opnamesysteem 100% werkt, profiteer dan via uw MyOLYMPUS-account van het reparatieplan of neem contact op met uw PRO Support specialist. Wij zorgen voor de rest.

Versnelde reparatie verzending

-

Beide manieren gratis

Beide manieren gratis

Reparatie met voorrang

5 werkdagen*

3 werkdagen*

3 werkdagen*

Camera uitleen tijdens reparatie

-

Bij overschrijding van de reparatietijd

Express

Prijsvoordeel bij reparaties die buiten de garantie vallen

-

-10%

-20%

Firmware-update

Back-up camera-instellingen **

PRO JAARLIJKS SYSTEEM ONDERHOUDS PLAN

Een keer per jaar, voeren onze PRO Service-monteurs een gratis eenmalig onderhoud van uw camera uit - van een gedetailleerde diagnose tot en met het schoonmaken van de buitenkant. Maak een afspraak via uw PRO Support specialist of via uw MyOLYMPUS account.

Systeemdiagnose

-

Controle sensor

-

Controle beeldstabilisatiefunctie

-

Resolutietest

-

Sluitertest

-

Capaciteitstest van de batterij

-

Obejectief-kalibratie

-

Firmware-update

-

Back-up camera-instellingen

-

Onderdelen met zichtbare gebruikssporen omruilen

-

Schoonmaak buitenzijde

-

Maximaal aantal producten

Onderhoud per service verzoek

1x

1x

2x

1x

3x

6x

Gratis

Registreer nu
 
 
Bestel nu
 
 
Bestel nu
 
 

PRODUCTEN DIE ONDER DE SERVICE VALLEN***

OM SYSTEM OM-1 en Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X en M.Zuiko Digital-lenzen geregistreerd in MyOlympus

IN AANMERKING KOMENDE LANDEN

PRO Service is beschikbaar in de volgende landen: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Ierland, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Zweden, Zwitserland.
Ongeacht in welk van de bovenstaande landen u zich bevindt, kunt u uw OM SYSTEM of Olympus product opsturen voor service.

*Exclusief transporttijd

**Indien technisch te combineren met andere uit te voeren werkzaamheden

*** PRO Service geldt voor alle producten die zijn gedekt en geregistreerd in MyOlympus. Er zijn enkele specifieke afzonderlijke services waarvoor wij het maximum aantal producten binnen één verzoek dat wordt gedekt door één PRO-serviceprogramma.

 

MyOlympus LOYALTY VOORDELEN

Abonneer u op de OM SYSTEM-nieuwsbrief in uw MyOlympus-account en profiteer van de volgende gratis voordelen bovenop uw Pro Service:

  • Uitgebreide garantie van 6 maanden

  • Informatieve en inspirerende nieuwsbrief

  • Melding over firmware-update

 

De mening van onze OM SYSTEM ambassadors

fz_1_product_page_users_review1_hl

Andrew Fusek Peters

"Na een onfortuinlijk ongeval was Pro Service de beste investering die ik ooit heb gedaan - één telefoontje, eenvoudige verzending, een leenvervanging per kerende post en een snelle redelijke raming voor reparaties. Als pro-fotograaf van wilde dieren, kon ik blijven werken met de onberispelijke leenset. Als je een professional bent en volledige ondersteuning wilt, kan ik deze service niet genoeg aanbevelen.

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jayne Gough

"Ik heb besloten 2 jaar Pro Service te nemen voor al onze OM SYSYTEM-apparatuur, zodat we deze met een gerust hart kunnen gebruiken en kunnen profiteren van de snelle service die we ermee krijgen.

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jay McLaughlin

Als beroepsfotograaf is het voor mij belangrijk dat ik mij volledig op mijn werk kan concentreren en aan de behoeften van mijn klanten kan voldoen. Als ik weet dat OM SYSTEM mij in alle omstandigheden steunt, hoef ik me over één ding minder zorgen te maken en kan ik al mijn energie in de fotografie steken.

Veelgestelde vragen

Wat is Pro Service?

De Pro Service is een premium after-sales service en support programma ontworpen om aan de eisen en behoeften van semi-professionele en professionele fotografen te voldoen. Als professionele fotograaf wilt u foto's maken - u wilt niet voortdurend controleren of uw firmware up-to-date is of zonder camera komen te zitten wanneer een reparatie noodzakelijk is. Het belangrijkste doel van het Pro Service-team is een echt partnerschap met OM SYSTEM en Olympus-fotografen tot stand te brengen en hen te ondersteunen op hun weg naar het maken van fantastische foto's, zonder enige beperking. Voor een beter begrip zijn de afzonderlijke services gegroepeerd in drie service- en supportplannen: Pro Support, Pro Repair Plan en Pro Yearly System Maintenance Plan.

Welke producten worden gedekt door de Pro Service?

Momenteel is de Pro Service van toepassing op de OM SYSTEM OM-1 en de Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X en M.Zuiko Digital lenzen.

In welke verschillende varianten is de PRO Service beschikbaar?

De Pro Service is beschikbaar in drie niveaus: Standaard Plus (niveau 1), Geavanceerd (niveau 2), Elite (niveau 3).

Hoe lang is de PRO Service-overeenkomst geldig?

Standard Plus (niveau 1) is geldig voor de gehele levensduur van uw geregistreerde camera en lenzen die onder het Pro Service-programma vallen. Advanced (niveau 2) en Elite (niveau 3) zijn beschikbaar in een Pro Service-overeenkomst van 1 jaar.

How many of my OM SYSTEM or Olympus products in total are covered within one Pro Service package?

Pro Service heeft tot doel een partnerschap met fotografen tot stand te brengen. Daarom is het serviceprogramma niet gekoppeld aan specifieke productserienummers. Tegelijkertijd streven wij ernaar de premium servicekwaliteit en relevante prioritaire service te leveren die u verwacht. Daarom zijn er enkele specifieke afzonderlijke services waarvoor we het maximumaantal producten dat binnen één aanvraag valt, als volgt beperken: Standaard Plus - maximaal 1 camerabody en 1 lens per enkelvoudige serviceaanvraag. Advanced - maximaal 1 camerabody en 3 lenzen per serviceaanvraag. Elite - maximaal 2 camerabody's en 6 lenzen per serviceaanvraag. Dit betekent dat u in veel gevallen niet meer dan één PRO-servicepakket hoeft aan te schaffen, zelfs als u meer dan het maximale aantal producten bezit dat binnen één enkele serviceaanvraag wordt gedekt. Als u echter jaarlijks onderhoud wenst voor 2 camerabody's en lenzen per jaar, hebt u Pro Service Elite nodig.

Hoe kan ik de PRO Service krijgen?

Standard Plus (niveau 1) is gratis en, na registratie van uw product in MyOlympus, automatisch beschikbaar. De Advanced en Elite pakketten zijn beschikbaar tegen een vergoeding.

Wat krijg ik na aankoop van de Advanced of Elite PRO Service-pakketten?

Het is heel eenvoudig: na aankoop, ontvangt u een e-mail met uw PRO Service-activeringscode die u vervolgens kunt gebruiken om via My OLYMPUS uw PRO Service te activeren.

Hoe kan ik de Standard Plus PRO Service-overeenkomst vinden en activeren?

Graag stellen wij u het Standard Plus-servicepakket gratis ter beschikking. De service wordt automatisch geactiveerd in MyOlympus, zodra u de volgende eenvoudige stappen uitvoert:

1. Maak uw persoonlijke MyOLYMPUS account aan (indien u die nog niet heeft)

2. Registreer uw OM SYSTEM OM-1 of Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II of OM-D E-M1X in MyOlympus.

Hoe kan ik de Advanced of Elite PRO service-overeenkomsten vinden en activeren?

Na aanschaf van de Pro Service kunt u de service in MyOlympus activeren door de volgende eenvoudige stappen uit te voeren:

1. Maak uw persoonlijke MyOlympus-account aan (als u dat nog niet hebt gedaan)

2. Registreer uw OM SYSTEM OM-1 of Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II of OM-D E-M1X in MyOlympus.

3. Activeer uw service in MyOlympus met uw Pro Service-activeringscode

Kan ik de Pro Service alleen activeren voor mijn M. Zuiko-lenzen?

Op dit moment niet. U moet ten minste één OM SYSTEM OM-1 body of Olympus OM-D E-M1 Mark III body, OM-D E-M1 Mark II body of OM-D E-M1X body hebben geregistreerd in MyOlympus, aangezien dit een technische vereiste is voor activering van uw Pro Service-overeenkomst.

Maken MyOlympus-voordelen, zoals de 6 maanden verlengde garantie, ook deel uit van de Pro Service?

Dit voordeel is momenteel beschikbaar voor de meeste OM SYSTEM en Olympus camera's en lenzen die in MyOlympus zijn geregistreerd. Hoewel het geen deel uitmaakt van het Pro Service-programma, kunt u het toch combineren en genieten van nog meer bescherming van uw opnamesysteem. Het is heel eenvoudig: registreer uw producten in MyOlympus en abonneer u op de OM SYSTEM nieuwsbrief.

In welke landen geldt de PRO Service?

België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Ierland, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Zweden, en Zwitserland.

Ben ik ook in het buitenland verzekerd?

Ja, u geniet ondersteuning als onderdeel van de Pro Service voorwaarden in alle landen waar de Pro Service beschikbaar is.

Kan ik de Pro Service kopen en activeren, ook al wordt mijn land van verblijf niet gedekt door de Pro Service?

Ja, maar houd er rekening mee dat de Pro Service niet beschikbaar zal zijn in het land waar u woont.

Hoe kan ik me aanmelden voor individuele diensten en services binnen het PRO Service-programma?

In de meeste gevallen start u de service via uw MyOLYMPUS-account of door te bellen met uw PRO Support-specialist. Zie hiervoor de Algemene Voorwaarden, bezoek het PRO Service-gedeelte binnen uw MyOLYMPUS-account of bel het meldpunt voor meer informatie over het verkrijgen van services en servicepakketten.

Ik heb al Pro Service aangeschaft voor mijn OM-D E-M1 Mark III en ik heb nu een OM-1 aangeschaft. Wat moet ik doen?

U hoeft uw OM-1 alleen maar in MyOlympus te registreren en deze valt dan onder uw huidige PRO service-programma. Dit houdt in dat in veel gevallen, u niet meer dan één OLYMPUS PRO Service-pakket hoeft aan te schaffen, zelfs als u meer dan het maximum aantal producten bezit, dat valt binnen één serviceverzoek. Echter er zijn er een aantal specifieke services waarvoor wij het maximum aantal producten binnen één verzoek als volgt beperken: Standard Plus - max. 1 camerabehuizing en 1 objectief per serviceverzoek Advanced - max. 1 camerabehuizing en 3 objectieven per serviceverzoek Elite - max. 2 camerabehuizingen en 6 objectieven per serviceverzoek Wilt u graag gebruik maken van jaarlijkse onderhoud van 2 camerabehuizingen en lenzen, dan past PRO Service Elite beter bij u.

We zijn er voor u. Neem voor meer informatie of hulp contact op met ons PRO Service-supportteam.

  • 00800 67 108 500

  • proservice@om-digitalsolutions.com