Je maakt waarschijnlijk gebruik van Internet Explorer 6. Deze browser is inmiddels verouderd.
Voor een veilig en betrouwbaar gebruik raden we je aan om over te stappen op een van de volgende browsers:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Hoe kunt u een product laten repareren?

Ik heb een technische vraag over een Olympus verrekijker.

Stuur een e-mail naar de Technical Support-afdeling van Olympus of neem telefonisch contact op met onze experts. We helpen u graag.

Klik hier voor meer informatie

Mijn Olympus verrekijker functioneert niet naar behoren. Wat kan ik doen?

Raadpleeg eerst de gebruiksaanwijzing. Als u twijfelt, neem dan contact op met uw dealer, deze zal uw verrekijker onderzoeken en eventueel naar ons doorsturen.

Hoe kan ik mijn product laten nakijken/repareren?

Bewaar uw aankoopbewijs en het garantiebewijs. Alleen met deze documenten kan uw verrekijker onder garantievoorwaarden gerepareerd worden.

Kunt u het product niet aan uw dealer retourneren, neem dan contact met ons op via de onderstaande mogelijkheden:

Customer Support tel. +49-40-23773-899

Gratis tel.nr. : 00800 - 67 10 84 00

(geldig voor Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Luxemburg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, Turkey, Ukraine)

Email: camera.repair@olympus.eu

Mijn Olympus garantie van 24 maanden is verlopen. Kan ik mijn product toch opsturen om te laten nakijken/repareren?

Dat is zeker mogelijk! Volg de instructies zoals hierboven vermeld. We zullen u dan een kostenopgave voor de reparatie toesturen per e-mail of fax. Bent u het hier mee eens, dan kunt u ons aan de hand hiervan de reparatie bevestigen.

Wat valt er onder de garantie van 24 maanden?

Kijkt u hiervoor de garantievoorwaarden na. Deze voorwaarden dekken geen misbruik, ongeval, nalatigheid, of normale slijtage. Uw wettelijk rechten worden niet beinvloed.