Hoe kunt u een product laten repareren?
- Ik heb een technische vraag over een Olympus verrekijker.
- Mijn Olympus verrekijker functioneert niet naar behoren. Wat kan ik doen?
- Hoe kan ik mijn product laten nakijken/repareren?
- Mijn Olympus/OM Digital Solutions garantie van 24 maanden is verlopen. Kan ik mijn product toch opsturen om te laten nakijken/repareren?
- Wat valt er onder de garantie van 24 maanden?
Ik heb een technische vraag over een Olympus verrekijker.
Stuur een e-mail naar de Technical Support-afdeling van OM Digital Solutions of neem telefonisch contact op met onze experts. We helpen u graag.
Klik hier voor meer informatie
Mijn Olympus verrekijker functioneert niet naar behoren. Wat kan ik doen?
Raadpleeg eerst de gebruiksaanwijzing. Als u twijfelt, neem dan contact op met uw dealer, deze zal uw verrekijker onderzoeken en eventueel naar ons doorsturen.
Hoe kan ik mijn product laten nakijken/repareren?
Bewaar uw aankoopbewijs en het garantiebewijs. Alleen met deze documenten kan uw verrekijker onder garantievoorwaarden gerepareerd worden.
Kunt u het product niet aan uw dealer retourneren, neem dan contact met ons op via de onderstaande mogelijkheden:
Email: camera.repair.nl@om-digitalsolutions.com
Mijn Olympus/OM Digital Solutions garantie van 24 maanden is verlopen. Kan ik mijn product toch opsturen om te laten nakijken/repareren?
Dat is zeker mogelijk! Volg de instructies zoals hierboven vermeld. We zullen u dan een kostenopgave voor de reparatie toesturen per e-mail of fax. Bent u het hier mee eens, dan kunt u ons aan de hand hiervan de reparatie bevestigen.
Wat valt er onder de garantie van 24 maanden?
Kijkt u hiervoor de garantievoorwaarden na. Deze voorwaarden dekken geen misbruik, ongeval, nalatigheid, of normale slijtage. Uw wettelijk rechten worden niet beinvloed.