Contact & ondersteuning
Is je vraag niet beantwoord of heb je nog hulp nodig, neem dan contact met ons op. We ontvangen je vraag graag.
Neem contact met ons opOlympus biedt een toegewijd serviceconcept voor verschillende types apparatuur. Het portfolio biedt klanten oplossingen voor alle mogelijke situaties in hun werkomgeving. U vindt een overzicht van de mogelijke service-opties op de website Serviceoplossingen .
Wil je een afspraak maken met een servicetechnicus? Stuur ons je verzoek via ons contactformulier en gebruik "Service en reparaties" als onderwerp.
Heb je vragen over de schatting van je reparatiekosten of over je factuur? Stuur ons je vraag via ons contactformulier en gebruik "Service en reparaties" als onderwerp.
Wil je de huidige status van je reparatie weten? Stuur ons je verzoek via ons contactformulier en gebruik "Service en reparaties" als onderwerp.
Wil je een leentoestel bestellen? Stuur ons je verzoek via ons contactformulier en gebruik "Service en reparaties" als onderwerp.
Wil je ondersteuning bij reserveonderdelen? Stuur ons je verzoek via ons contactformulier en gebruik "Service en reparaties" als onderwerp.
Wilt u de algemene voorwaarden voor de service van Olympus ontvangen? Stuur ons uw verzoek via ons contactformulier en onze klantenservice zal contact met u opnemen met de gevraagde informatie.
Is je vraag niet beantwoord of heb je nog hulp nodig, neem dan contact met ons op. We ontvangen je vraag graag.
Neem contact met ons opGedetailleerde informatie over ons huidige productportfolio
Productondersteuning bij het bestellen en retourneren van medische producten van Olympus
Professionele service voor een zekere investering
Een afspraak maken met een onderhoudstechnicus of reserve-onderdelen bestellen
Toegang tot essentiële klantgerelateerde productinformatie