Voor een veiliger en betrouwbaarder gebruik, raden wij aan om uw browser te upgraden naar een van de volgende browsers:
For safer, more reliable browsing it is recommended that you upgrade your browser to one of these browsers:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Perscentrum

Olympus Nederland verhuist naar nieuwbouw op zorgboulevard Leiderdorp

20-03-2017 • Vanaf vandaag is Olympus Nederland gevestigd op de zorgboulevard aan de Simon Smitweg 18 te Leiderdorp. Olympus vestigt zich in Leiderdorp omdat de ligging naast de A4 ideaal is qua bereikbaarheid en zichtbaarheid. De ligging in combinatie met het speciaal voor Olympus ontworpen innovatieve en transparante gebouw, zal de verdere groei van Olympus ondersteunen.

Downloaden

Het nieuwe pand is exclusief ontworpen voor Olympus op basis van de volgende uitgangspunten: eigentijds, transparant, innovatief en duurzaam. Zo biedt het voor de medewerkers een prettige en inspirerende werkomgeving en is het pand vanzelfsprekend duurzaam en klimaat neutraal opgezet. De ligging op de zorgboulevard direct aan de A4 zorgt ervoor dat Olympus Nederland goed zichtbaar wordt en eenvoudiger te bereiken is voor klanten, medewerkers en leveranciers.

Een trotse Henk Braat, Algemeen Directeur Olympus Nederland “Het pand ondersteunt ons in het realiseren van onze ambitieuze zakelijke en maatschappelijke doelstellingen. Daarnaast sluit het naadloos aan op het innovatieve karakter van onze producten en diensten.

Olympus Nederland, de Nederlandse vestiging van de Japanse beursgenoteerde onderneming Olympus Corporation, heeft 140 medewerkers. Het bedrijf is een toonaangevende fabrikant van innovatieve optische en digitale apparatuur voor gezondheidszorg en consument. Al 95 jaar produceert Olympus baanbrekende endoscopie- en microscopieproducten, medische en industriële apparatuur, fotocamera's en voice-recorders (www.olympus.nl).

Wilt u meer informatie? Neem contact op met:
Ino Cooijmans
Olympus Nederland BV