Leiderdorp, 01-11-2017 | Persbericht Olympus biedt tijdelijk een aantal bonusaanbiedingen voor bepaalde OM-D-camera's en M.Zuiko-lenzen.

De winter staat voor de deur! Geef deze donkere dagen extra kleur en trakteer uzelf op geavanceerde fotoapparatuur van Olympus. – Olympus presenteert vandaag een aantal speciale bonusaanbiedingen voor Olympus OM-D-camera's en M.Zuiko-lenzen. Wie tussen 1 november 2017 en 15 januari 2018 een van de geselecteerde producten (twee cameramodellen en zes lenzen) aanschaft, heeft recht op een teruggave van maximaal € 200,00 per aangeschaft product – en maximaal € 825,00 als alle producten worden aangeschaft.

Camera's & Lenzen

Met de geselecteerde professionele OM-D-camera's en M.Zuiko-lenzen met verschillende brandpuntsafstanden kan iedereen zijn uitrusting uitbreiden om in de meest uiteenlopende winterse omstandigheden de mooiste opnamen te maken. Deze aanbieding geldt voor de volgende producten:

OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M5 Mark II (zowel losse body als kitversies) en de volgende lenzen: M.Zuiko Digital ED 9-18 mm F4.0-5.6, M.Zuiko Digital ED 12mm F2.0, M.Zuiko Digital 25 mm F1.8, M.Zuiko Digital ED 60 mm F2.8 Macro, M.Zuiko Digital ED 75 mm F1.8 en M.Zuiko Digital ED 75-300 mm F4.8-6.7 II.
Het aanvraagformulier voor de korting en de voorwaarden zijn te vinden op http://bonus.olympus.eu.

Verander donkere, winterse dagen in onvergetelijke fotografische momenten. Met de compacte en lichtgewicht Olympus OM-D-camera's en M.Zuiko-lenzen, kan iedereen de donkere dagen extra kleur geven door mooie opnamen te maken van gezellige momenten met vrienden en familie.

Klanten die tussen 1 november 2017 en 15 januari 2018 een van de in aanmerking komende producten aanschaffen, hebben recht op de hieronder vermelde korting die zij achteraf kunnen aanvragen. De kortingsbedragen kunnen worden gecombineerd. Wilt u van de actie gebruikmaken, dan moet de korting voor 15 februari 2018 bij Olympus worden aangevraagd via http://bonus.olympus.eu/ . Op deze aanbieding zijn voorwaarden van toepassing.

In aanmerking komende OM-D-cameramodellen

OM-D E-M1 Mark II (€ 200 bonuskorting): Dit topmodel van de veelgeprezen OM-D-serie, met een robuuste maar toch compacte en lichtgewicht body, is ontworpen om uit te blinken in snelheid, precisie en beeldkwaliteit. Dit model is ideaal voor professionele fotografen en tevens zeer geschikt voor 4K-filmopnamen.

OM-D E-M5 Mark II (€ 100 bonuskorting): De E-M5 Mark II is ontworpen om een uitmuntende beeldkwaliteit te bieden in een uiterst compacte body. Deze camera is zeer geliefd bij fotografen met een creatieve inslag. Dat is onder andere te danken aan het revolutionaire 5-assige beeldstabilisatie-systeem dat alle denkbare vervormingen compenseert zodat men haarscherpe foto's en filmopnamen kan maken bij weinig licht en zonder gebruik van een statief.

In aanmerking komende M.Zuiko-lenzen

M.Zuiko Digital ED 9-18mm F4.0-5.6* (€ 100 bonuskorting): Met een gewicht van slechts 155 g en een totale lengte van 49,5 mm vormt deze ultragroothoeklens met een uitzonderlijk snelle contrast-AF, die geschikt is voor OM-D-camera's, een geweldige keuze voor ambitieuze fotografen die graag met zo min mogelijk bagage op pad gaan.
*35-mm equivalent: 18-36 mm.

M.Zuiko Digital ED 12mm F2.0* (€ 100 bonuskorting): Met deze compacte lens, de is verpakt in een slanke, metalen behuizing, maakt u zonder flitser jaloersmakende groothoekopnamen bij weinig licht. Een speciale lenselementcoating vermindert reflecties met de helft (in vergelijking tot standaardcoatings).
*35-mm equivalent: 24 mm.

M.Zuiko Digital 25mm F1.8* (€ 50 bonuskorting): Met een brandpuntsafstand van 25 mm en een beeldhoek van 47° is deze primelens ideaal voor portretten en situaties met weinig licht. Hij biedt prachtige bokeh-effecten bij een open diafragma en indrukwekkende scherpstel-mogelijkheden vanaf korte afstand. Tegelijkertijd levert hij foto's met een beeldveld dat heel natuurlijk aanvoelt, en daarmee vormt hij een zeer waardevolle aanvulling op uw foto-uitrusting.
*35-mm equivalent: 50 mm.

M.Zuiko Digital ED 60mm F2.8 Macro* (€ 75 bonuskorting): Deze macrolens blinkt uit in beeldkwaliteit, veelzijdigheid en veerkracht. Deze lens is geschikt voor opnamen van dichtbij op ware grootte (1:1) met haarscherpe details en schitterende bokeh-effecten. Verder is hij voorzien van een stof- en spatwaterdichte body en een speciale lenselementcoating, en dat maakt 'm zelfs onder de meeste veeleisende winterse omstandigheden zeer betrouwbaar.
*35-mm equivalent: 120 mm.

M.Zuiko Digital ED 75mm F1.8* (€ 100 bonuskorting): Fotografen met een voorliefde voor portretten en binnenopnamen zullen zeker enthousiast zijn over de geweldige mogelijkheden van deze lens. Hij biedt een ongeëvenaarde beeldkwaliteit – met een superhelder diafragma van F1.8 – die opvalt door een scherp contrast, geweldige precisie, hoge resolutie en minimale vervormingen.
*35-mm equivalent: 150 mm.

M.Zuiko Digital ED 75-300mm F4.8-6.7 II* (€ 100 bonuskorting): Uitzonderlijke telefotoprestaties om voorwerpen op afstand heel dichtbij te halen. Deze verrassend compacte lens is uitgerust met een fluisterstille autofocus en 'fast-focus'-functie.
*35-mm equivalent: 150-600 mm.

Elke camera en elke lens van Olympus wordt aangeboden met een extra garantie-uitbreiding* van 6 maanden indien het product online wordt geregistreerd via MyOlympus op www.my.olympus.eu.

Productspecificaties kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving. Kijk voor de meest recente specificaties op de Olympus website: http://www.olympus.nl.

* Zes maanden als aanvulling op de wettelijke garantietermijn zoals die geldt in het land van aankoop.

Over Olympus

Olympus Europa is het hoofdkantoor voor de regio Europa, Midden-Oosten en Afrika (EMEA) van Olympus Corporation, Tokio. Als wereldwijd toonaangevend fabrikant van optische en digitale precisietechnologie, biedt Olympus innovatieve oplossingen voor geavanceerde medische systemen, digitale camera’s en wetenschappelijke oplossingen. De bekroonde producten van het bedrijf helpen bij het herkennen, voorkomen en genezen van ziektes, bij het doen van wetenschappelijk onderzoek en het vastleggen van de wereld met een ongekende artistieke vrijheid. De hightechproducten van Olympus maken het leven van mensen gezonder, veiliger en plezieriger.

Voor meer informatie: http://www.olympus.nl

Beelden & Video's