Leiderdorp, 01-09-2018 | Persbericht | Camera & Audio Olympus lanceert de OM-D E-M1 Mark II actie: Cashbackaanbieding inclusief M.Zuiko PRO-lenzen

Ontdek het meest mobiele camerasysteem en claim een cashbackbeloning tot 650 EUR.

Onder het motto “Uw reis, onze bijdrage” lanceert Olympus vandaag een cashbackpromotie op zijn vlaggenschipmodel, de OM-D E-M1 Mark II en zeven M.Zuiko PRO-lenzen*: elke aankoop van een E-M1 Mark II tussen 01/09/2018 en 15/01/2019 geeft recht op een cashbackvergoeding van 200 EUR . Bovendien kunnen klanten tot drie M.Zuiko PRO-lenzen* toevoegen aan hun aankoop en 150 EUR per lens besparen, goed voor een totale cashbackbeloning van 650 EUR.

Camera's & Lenzen
1_b2c_618x410_v2

Olympus OM-D E-M1 Mark II

*Met uitzondering van de: M.Zuiko Digital-lenzen ED 7-14mm F2.8 PRO; ED 300mm F4.0 PRO

Deze tijdelijke promotie is het ideale aanbod voor fotografen en liefhebbers die willen overschakelen of upgraden naar het meest mobiele camerasysteem met verwisselbare lens op de markt.

Info over deelnemende landen, registratie en algemene voorwaarden zijn te vinden op https://bonus.olympus.eu.

Deze deal is interessant voor iedereen die graag het meest mobiele camerasysteem op de markt wil aanschaffen. Olympus biedt voor een beperkte tijd cashbackbeloningen tot 650 EUR aan bij de aankoop van een OM-D E-M1 Mark II, en maximaal drie M.Zuiko PRO-lenzen uit de onderstaande selectie.

Aankopen tussen 01/09/2018 en 15/01/2019 geven recht op een cashback. Claims moeten uiterlijk 15/02/2019 worden ingediend bij Olympus en alleen op https://bonus.olympus.eu. De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing.

De camera

De OM-D E-M1 Mark II (200 EUR cashback):

Het vlaggenschipmodel van de OM-D-reeks, ontworpen om uit te blinken in snelheid, precisie en beeldkwaliteit – en dit alles in een robuuste maar compacte en lichte body. Niet alleen de perfecte tool voor professionele fotografen, maar ook een geweldig toestel voor het maken van video's in 4K.

In aanmerking komende M.Zuiko PRO-lenzen (alleen bij aankoop van de E-M1 Mark II en dan maximaal drie lenzen per persoon)

M.Zuiko Digital ED 8mm F1.8 Fisheye PRO1 (150 EUR cashback):

Verleg je creatieve grenzen met deze groothoekfisheyelens. Of het nu gaat om sterrenhemels, architectuur, onderwater- of macrowerelden, deze lens is ideaal voor zowel professionals als hobbyfotografen die hun creatieve beelden naar een hoger niveau willen tillen.

135mm equivalent: 16mm.

M.Zuiko Digital ED 12-40mm F2.8 PRO2 (150 EUR cashback):

Het robuuste, compacte en lichte ontwerp van deze dagelijks bruikbare lens is ontworpen om aan alle behoeften van professionele fotografen te voldoen. Het constante, heldere diafragma van F2.8 op alle brandpuntsafstanden werkt samen met geavanceerde technologieën om een hoge kwaliteit te leveren voor een breed scala aan fotografiestijlen, ongeacht de lichtomstandigheden en de afstand.

235mm equivalent: 24-80mm.

M.Zuiko Digital ED 12-100mm F4.0 PRO3 (150 EUR cashback):

Een universele lens die perfect is voor elke fototoepassing met een verbluffende zoom van 8,3x. Het interne stabilisatiesysteem werkt samen met de krachtige 5-assige beeldstabilisatie van Olympus via Sync IS om heldere beelden vast te leggen zonder statief. Deze lens is compact van formaat maar zit boordevol technologie, met een maximale vergroting van 0,3 x voor breed- en 0,21x voor telefotograferen (0,6x/0,42x).

335mm equivalent: 24-200mm.

M.Zuiko Digital ED 17mm F1.2 PRO4 (150 EUR cashback):

Olympus' beste keuze om opvallende volledige portretfoto's te maken. Het ultrabrede diafragma geeft fotografen de flexibiliteit om meer diepte en zachtheid toe te voegen aan portretten met "gevederde bokeh" op de achtergrond. De dichtstbijzijnde scherpstelafstand van slechts 20 cm maakt emotionele close-ups mogelijk.

435mm equivalent: 34 mm.

M.Zuiko Digital ED 25mm F1.2 PRO5 (150 EUR cashback):

Deze standaardlens met brandpuntsafstand is ideaal voor verschillende toepassingen. De speciale constructie van het lenssysteem zorgt voor een opvallende beeldkwaliteit met scherpte van rand tot rand. Dankzij het compacte scherpstelsysteem kunnen gebruikers genieten van een nauwkeurige AF, die ook ideaal is voor het vastleggen van "gevederde bokeh" met bijna ronde en natuurlijk gekleurde effecten, zelfs bij weinig licht.

535mm equivalent: 50mm.

M.Zuiko Digital ED 40-150mm F2.8 PRO6 (150 EUR cashback):

De uiterst compacte en lichtgewicht M.Zuiko PRO-lens is verbazingwekkend draagbaar voor een lens in deze klasse. Zij garandeert een snelle autofocus, een minimale werkafstand van 50 cm op alle brandpuntsafstanden en meer essentiële functies die perfect zijn voor trouw-, natuur- en sportfotografie.

635mm equivalent: 80-300mm.

M.Zuiko Digital ED 45mm F1.2 PRO7 (150 EUR cashback):

Deze lens garandeert beelden met aangename verhoudingen van het menselijk gezicht en is de perfecte keuze voor portretten. Met een uitstekende "gevederde bokeh" bij een maximaal diafragma van F1.2, kunnen professionele fotografen vertrouwen op nauwkeurige technologie en aandacht voor het detail om de ware schoonheid van hun onderwerp vast te leggen.

735mm equivalent: 90mm.

Elke Olympus camera en lens wordt geleverd met een gratis zes maanden garantie-uitbreiding** bij registratie op het www.my.olympus.eu platform.

Productspecificaties kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving. Raadpleeg de website van Olympus www.olympuseuropa.com voor de laatste specificaties.

**Zes maanden bovenop de wettelijke garantie in het land van aankoop

Female Contact Icon

Yasmine Moors