Leiderdorp, 30-08-2019 | Persbericht | Camera & Audio Olympus introduceert nieuwe 'Everyday Camera Backpack'

Neem uw Olympus-camera's en -lenzen mee op elke reis

Roll-top rugzakken zijn dé trend van dit moment. Kies dus voor deze stijlvolle en praktische rugzak om uw camera-apparatuur in op te bergen. De nieuwe Olympus Everyday Camera Backpack biedt ruimte voor een OM-D-body en minimaal vijf M.Zuiko-lenzen. Dankzij de snelle toegang tot al uw spullen, de verstelbare binnenvakken, extra zakken en vakken voor SD-kaarten, documenten en een kleine notebook of tablet, is dit de ideale rugzak voor elke reis, waar u ook heen gaat. Dankzij het waterafstotende materiaal hoeft u zich zelfs niet door slecht weer te laten tegenhouden.

Camera's & Lenzen
00_Backpack_In-Use

De Olympus Everyday Camera Backpack is op maat gemaakt voor het compacte en lichtgewicht OM-D-systeem. Het is een echte allrounder en een veelzijdige rugzak voor gebruik op straat, in de natuur en tijdens dagelijkse activiteiten.

Door de roll-top opening en de ritsvak aan de voorkant kunt u snel bij uw spullen komen. Onder in de rugzak vindt u het uitneembare hoofdcompartiment voor de camera, met verstelbare inzetstukken met klittenband. Hiermee kunt u de beschikbare ruimte zo indelen dat er een OM-D-body en minimaal vijf M.Zuiko-lenzen in passen.

Aan de binnenzijde van de ritsvak vindt u extra vakjes waarin u veilig SD- kaarten, documenten of andere accessoires kunt opbergen.

In het gevoerde ritsvak aan de achterkant kunt u een kleine notebook of tablet veilig opbergen.

Aan weerszijden van de roll-top rugzak zitten veelzijdige zakken en verstelbare riempjes om bijvoorbeeld een statief of waterfles mee te nemen. De verstelbare heup-, borst- en stevig gevoerde schouderbanden zorgen voor een groot draagcomfort.

De rugzak heeft een verstevigde en vuilafstotende bodem en is gemaakt van waterafstotend materiaal. Dit alles zorgt ervoor dat de Olympus Everyday Camera Backpack altijd en overal kan worden gebruikt, ongeacht het weer. Ideaal voor fotografie in de natuur en in de stad.

Verkrijgbaarheid en prijzen

De nieuwe Olympus Everyday Camera Backpack is nu verkrijgbaar bij geselecteerde Olympus-verkopers en in de onlineshop van Olympus op https://shop.olympus.eu, tegen een AVP1 van EUR 109,00.

Meer informatie vindt u op www.olympus.eu/accessories.

Productspecificaties kunnen zonder kennisgeving worden gewijzigd. Ga naar de website van Olympus op www.olympus-europa.com voor de meest recente specificaties.

1 Aanbevolen verkoopprijs.

Beelden & Video's